Konkurs ofert na dostawę głowicy rektalnej dwupłaszczyznowej
Metrum Cryoflex Sp. z o.o. Sp. k. ogłasza konkurs ofert na:
Dostawę głowicy rektalnej dwupłaszczyznowej dedykowanej do zabiegów urologicznych przezkroczowych
Nr postępowania: 04/04/2017
w ramach projektu badawczo-rozwojowego nr POIR.01.01.01-00-0477/15, pt: „Innowacyjna mikroigłowa kriochirurgia guzów narządów wewnętrznych
z ukierunkowaniem na leczenie łagodnego przerostu prostaty (BPH) oraz raka stercza” na realizację którego Metrum Cryoflex Sp. z o.o. Sp.k. uzyskała dofinasowanie w ramach działania 1.1 „Projekty B+R przedsiębiorstw”, Poddziałania 1.1.1 „Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa” POIR
1. Nazwa (firma) i adres Zamawiającego |
METRUM CRYOFLEX Sp. z o.o., Sp. K.
ul. Zielna 29
05-082 Blizne Łaszczyńskiego k. W-wy
Tel: +48 22 3313-750, 3313-830 (centrala)
Fax: +48 22 33-13-766
E-mail: biuro@metrum.com.pl
WWW: http://metrum.com.pl
2. Opis przedmiotu zamówienia |
Dostawa głowicy rektalnej dwupłaszczyznowej dedykowanej do zabiegów urologicznych przezkroczowych
3. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: |
Dostawę głowicy rektalnej dwupłaszczyznowej dedykowanej do zabiegów urologicznych przezkroczowych
4. Kod CPV: |
Wspólny słownik zamówień (CPV): 33110000-4
Nazwa kodu CPV: Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego
5. Termin wykonania zamówienia |
Termin realizacji zamówienia nie później niż 30.05.2017
6. Warunki udziału w postępowaniu |
- Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym
lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:- posiadaniu co najmniej 10% akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa),
w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni małżonka/i) lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W sytuacji wystąpienia powiązania Wykonawca będzie podlegał odrzuceniu z postępowania.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. Wykonawca, który nie spełni warunku zostanie odrzucony w postępowaniu.
2. Wykonawcy ubiegający się o udział w postępowaniu powinni posiadać odpowiednie narzędzia, wiedzę oraz doświadczenie w realizacji podobnych zamówień.
7. Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełniania warunków |
Zamawiający w celu potwierdzenia warunku określonego w punkcie 6 wymaga przedłożenia następujących dokumentów:
Ad 7.1. Oświadczenie o braku powiązań złożone w formularzu oferty.
Ad 7.2. Zestawienie zrealizowanych dostaw (co najmniej 5) o podobnym zakresie.
8. Waluta, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zapytania ofertowego |
Cena oferty zostanie podana przez Wykonawcę w PLN lub EURO.
9. Opis sposobu przygotowania oferty |
- Wymagania podstawowe
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta powinna być przygotowana w języku polskim.
- Oferta oraz wszelkie załączniki muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
- Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione. - Wzory dokumentów dołączonych do niniejszego zapytania, jeśli dotyczy, powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty bądź
też przygotowane przez Wykonawcę w formie zgodnej z niniejszym zapytaniem. - Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Forma oferty
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, faksowej lub elektronicznej (scan).
- Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii.
- Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
- Elementy oferty
Kompletna oferta powinna zawierać co najmniej ceny, czas realizacji, termin płatności, harmonogram.
10. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami |
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Konrad Wójtowicz tel:22 46 00 398 lub 502 327 874, e-mail: Konrad.wojtowicz@metrum.com.pl
11. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty |
Ofertę należy złożyć w formie zeskanowanego dokumentu drogą elektroniczną, faxem bądź pocztą tradycyjną na adres:
ul. Zielna 29, 05-382 Blizne Łaszczyńskiego
fax. 22 33 13 766;
e-mail: konrad.wojtowicz@metrum.com.pl
do dnia | 05.05.2017 | do godz. | 23.59 |
Decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
12. Kryteria oceny ofert |
- Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
- Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Kryterium |
Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
Cena (C) |
60 punktów |
Termin dostawy (T) |
40 punktów |
- Zasady oceny kryterium „Cena” (C).
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania:
Pi (C) = (Cmin/Ci) • Max (C)
gdzie:
Pi(C) | liczba punktów jakie otrzyma oferta „i” za kryterium „Cena”; |
Cmin | najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; |
Ci | cena oferty „i”; |
Max (C) | maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena”, tj. 60 punktów. |
- Zasady oceny kryterium „Termin dostawy” (T).
Zastosowana zostanie metoda porównawcza ofert dystrybutorów względem siebie – termin wykonania badań.
5. Ostateczna ocena punktowa oferty
Wykonawca maksymalnie może zdobyć 100 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, nie podlegająca odrzuceniu, która po zsumowaniu punktów przyznanych w poszczególnych podkryteriach otrzyma największą liczbę punktów. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z ceną niższą.
13. Tryb oceny ofert i ogłoszenia wyników |
- Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Sprawdzanie wiarygodności ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
- Ogłoszenie wyników postępowania.
Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postepowania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazny w ofercie, nie później
niż w terminie 7 dni roboczych od dnia upływu terminu składania ofert. Informacja o wynikach postępowania zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego.
14. Odrzucenie wykonawcy |
Wykonawca zostanie odrzucony z niniejszego postępowania:
- w przypadku niespełniania warunków udziału w postępowaniu;
- w przypadku niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem;
- w przypadku przedstawienie przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych.
- w przypadku powiązania Wykonawcy z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
15. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami |
W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub poprzez e-mail.
16. Unieważnienie postępowania |
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia w przypadku anulowania dofinansowania na projekt badawczo-rozwojowy, którego zamówienie
jest częścią.
17. Pozostałe informacje |
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja
o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania Ofertowego zostanie przekazana Wykonawcom niezwłocznie w formie pisemnej (e-mail, fax),
jak również zostanie opublikowana na stronie Zamawiającego.
- Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert
o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.
- Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą oraz który spełni wymogi określone w Zapytaniu Ofertowym.
O terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę drogą e-mailową wraz z informacją o wynikach postępowania.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zamówień uzupełniających z wybranym wykonawcą.