Przedstawiciel Handlowy – Region Pomorski

Metrum Cryoflex jest producentem sprzętu do kriochirurgii, krioterapii, masażu limfatycznego i laserów medycznych. Działamy na tym rynku od 1992 roku. To doświadczenie, wspierane najnowocześniejszymi technologiami i posiadanym zapleczem badawczo-rozwojowym, poparte współpracą z instytucjami medycznymi, pozwala nam tworzyć i oferować sprzęt medyczny o najwyższej jakości, spełniający najostrzejsze wymogi bezpieczeństwa. Tworzymy zgrany zespół ukierunkowany na rozwój, zarówno firmy, jak i własny.

Wymagania:

  • doświadczenie na stanowisku przedstawiciela handlowego, najlepiej w sprzedaży urządzeń/sprzętu medycznego
  • doświadczenie w sprzedaży sprzętu medycznego, aktywność na polu medycyny estetycznej lub wykształcenie medyczne będzie dodatkowym atutem
  • determinacja do rozwoju w obszarze sprzedaży sprzętu medycznego
  • gotowość do pracy zdalnej oraz częstych wyjazdów
  • inicjatywa i konsekwencja w działaniu, doskonała organizacja pracy i odporność na stres
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera, pakietu Office (excel, word)
  • prawo jazdy kat. B
  • miejsce zamieszkania: województwo Pomorskie

 

Jakiej osoby szukamy?

  • doświadczonej w branży, zaangażowanej, pomysłowej;
  • lubiącej interakcje społeczne i wyzwania;
  • potrafiącej skutecznie, etycznie i odpowiedzialnie realizować plany sprzedażowe;
  • konsekwentnej, rozwiązującej problemy w sposób dyplomatyczny i kreatywny.

 

Opis obowiązków:

  • rozpoznawanie potrzeb klientów, identyfikowanie możliwości promocji i sprzedaży produktów firmy Metrum;
  • Realizacja planów i aktywnej sprzedaży portfolio produktów obecnym, nowym klientom i ich bieżąca obsługa;
  • Doradztwo i nadzór nad realizacją kontraktów i ich raportowanie zgodne ze standardami firmowymi.
  • Przygotowywanie ofert handlowych i negocjacje.
  • Budowanie relacji biznesowych z klientami i efektywne zarządzanie.
  • Dbanie o obsługę klientów na najwyższym poziomie, rekomendowanie najlepiej dobranych produktów.
  • Prowadzenie prezentacji produktowych urządzeń medycznych i związanych z nimi usług.
  • Prowadzenie szkoleń z zakresu użytkowania dostarczanego sprzętu oraz koordynacja działań serwisowych.
  • Udział w branżowych konferencjach i sympozjach naukowych.

 

Co oferujemy?

  • pracę w firmie stabilnie funkcjonującej na rynku sprzętu medycznego od ponad 30 lat, nieustannie wprowadzającej unikalne i innowacyjne rozwiązania dla rynku sprzętu medycznego w Polsce i na świecie,
  • dużą samodzielność w sposobie realizacji celów sprzedażowych,
  • atrakcyjną umowę o pracę/współpracy
  • niezbędne narzędzia pracy
  • możliwość współpracy z pasjonatami związanymi z rynkiem medycznym i technologią medyczną

Aplikację prosimy składać na stronie: pracuj.pl