Przedstawiciel Handlowy – Region Pomorski
Metrum Cryoflex jest producentem sprzętu do kriochirurgii, krioterapii, masażu limfatycznego i laserów medycznych. Działamy na tym rynku od 1992 roku. To doświadczenie, wspierane najnowocześniejszymi technologiami i posiadanym zapleczem badawczo-rozwojowym, poparte współpracą z instytucjami medycznymi, pozwala nam tworzyć i oferować sprzęt medyczny o najwyższej jakości, spełniający najostrzejsze wymogi bezpieczeństwa. Tworzymy zgrany zespół ukierunkowany na rozwój, zarówno firmy, jak i własny.
Wymagania:
- doświadczenie na stanowisku przedstawiciela handlowego, najlepiej w sprzedaży urządzeń/sprzętu medycznego
- doświadczenie w sprzedaży sprzętu medycznego, aktywność na polu medycyny estetycznej lub wykształcenie medyczne będzie dodatkowym atutem
- determinacja do rozwoju w obszarze sprzedaży sprzętu medycznego
- gotowość do pracy zdalnej oraz częstych wyjazdów
- inicjatywa i konsekwencja w działaniu, doskonała organizacja pracy i odporność na stres
- umiejętność sprawnej obsługi komputera, pakietu Office (excel, word)
- prawo jazdy kat. B
- miejsce zamieszkania: województwo Pomorskie
Jakiej osoby szukamy?
- doświadczonej w branży, zaangażowanej, pomysłowej;
- lubiącej interakcje społeczne i wyzwania;
- potrafiącej skutecznie, etycznie i odpowiedzialnie realizować plany sprzedażowe;
- konsekwentnej, rozwiązującej problemy w sposób dyplomatyczny i kreatywny.
Opis obowiązków:
- rozpoznawanie potrzeb klientów, identyfikowanie możliwości promocji i sprzedaży produktów firmy Metrum;
- Realizacja planów i aktywnej sprzedaży portfolio produktów obecnym, nowym klientom i ich bieżąca obsługa;
- Doradztwo i nadzór nad realizacją kontraktów i ich raportowanie zgodne ze standardami firmowymi.
- Przygotowywanie ofert handlowych i negocjacje.
- Budowanie relacji biznesowych z klientami i efektywne zarządzanie.
- Dbanie o obsługę klientów na najwyższym poziomie, rekomendowanie najlepiej dobranych produktów.
- Prowadzenie prezentacji produktowych urządzeń medycznych i związanych z nimi usług.
- Prowadzenie szkoleń z zakresu użytkowania dostarczanego sprzętu oraz koordynacja działań serwisowych.
- Udział w branżowych konferencjach i sympozjach naukowych.
Co oferujemy?
- pracę w firmie stabilnie funkcjonującej na rynku sprzętu medycznego od ponad 30 lat, nieustannie wprowadzającej unikalne i innowacyjne rozwiązania dla rynku sprzętu medycznego w Polsce i na świecie,
- dużą samodzielność w sposobie realizacji celów sprzedażowych,
- atrakcyjną umowę o pracę/współpracy
- niezbędne narzędzia pracy
- możliwość współpracy z pasjonatami związanymi z rynkiem medycznym i technologią medyczną
Aplikację prosimy składać na stronie: pracuj.pl