Zapytanie ofertowe na dostawę unitu stomatologicznego do wykonania badań klinicznych
Blizne Łaszczyńskiego, 21.09.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NA:
Dostawę unitu stomatologicznego do wykonania badań klinicznych unitu stomatologicznego ze zintegrowanym generatorem ozonu.
Nr postępowania: 01/07/2017 w zakresie realizacji projektu nr POIR.01.01.01-00-2079/15, pt: „Innowacyjny system do kompleksowej ozonoterapii stomatologicznej oraz dekontaminacji unitu przy wykorzystaniu wysokiego stężenia ozonu w różnych formach” na realizację którego Metrum Cryoflex Sp. z o.o. Sp. k. uzyskała dofinansowanie w ramach działania 1.1.1 PO IR.
1. Nazwa (firma) i adres Zamawiającego |
METRUM CRYOFLEX Sp. z o.o., Sp. K.
ul. Zielna 29
05-082 Blizne Łaszczyńskiego k. W-wy
Tel: +48 22 3313-750, 3313-830 (centrala)
Fax: +48 22 33-13-766
E-mail: biuro@metrum.com.pl
WWW: http://metrum.com.pl
2. Opis przedmiotu zamówienia |
2.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
Dostawa unitu stomatologicznego składającego się z:
- STOLIK NARZĘDZIOWY LEKARZA
wyposażenie stolika:
– dmuchawka 3-funkcyjna prosta ze zdejmowaną osłoną zewnętrzną do sterylizacji w autoklawie
– rękaw turbinowy ze światłem + końcówka turbinowa z szybkozłączką , oświetleniem LED, czterodrożny spray
– rękaw mikrosilnika ze światłem + bezszczotkowy mikrosilnik elektryczny z oświetleniem LED ,
– kątnica z wewnętrznym chłodzeniem z przełożeniem 1:1 z światłem z możliwością wymiany główki bez użycia narzędzi
– skaler ultradźwiękowy (w zestawie min. 3 tipy, klucz dynamometryczny)
– lampa polimeryzacyjna LED, wybór czasu pracy 10 – 20 – 30 s., obrotowy światłowód
– podkładka silikonowa pod narzędzia
– obrotowa tacka nierdzewna pod stolikiem lekarza
– zdejmowana osłona uchwytu stolika lekarza z możliwością sterylizacji w autoklawie
– wyświetlacz dotykowy z możliwością instalacji po prawej i lewej stronie stolika lekarza oraz możliwością regulacji nachylenia
– hamulec mechaniczny ramienia pantograficznego stolika lekarza
– elektroniczna regulacja chłodzenia narzędzi na stoliku lekarza
funkcje dostępne ze stolika lekarza:
– możliwość wyświetlania zdjęć RTG w wersji cyfrowej na wyświetlaczu stolika lekarza
– możliwość podłączenia zewnętrznej pamięci za pomocą złącza USB
– możliwość zaprogramowania parametrów pracy końcówek dla min. 4 lekarzy
– możliwość włączenia/wyłączenia spraju w końcówkach
– możliwość włączenia/wyłączenia oświetlenia w końcówkach ze światłem
– regulacja ilości obrotów mikrosilnika
– napełnianie kubka
– opłukiwanie misy
– sterowanie fotelem
- BLOK SPLUWACZKI (zawieszony na fotelu)
wyposażenie:
– ślinociąg zasilany sprężonym powietrzem
– ssak chirurgiczny
– unit wyposażony w separator ssaka z możliwością podłączenia suchej pompy ssącej
– odchylany blok spluwaczki o kąt min 90 stopni
– odchylane o kąt min. 130 stopni ramię misy spluwaczki
– misa spluwaczki porcelanowa z możliwością łatwego demontażu
– sterowanie napełnianiem kubka i opłukiwaniem misy
– zamknięty układ wody destylowanej do chłodzenia narzędzi na stoliku lekarza (butla zamontowana wewnątrz bloku spluwaczki)
- Lampa oświetleniowa LED
– płynna regulacja natężenia światła w zakresie min 8000 – 30 000 LUX
– uruchamianie lampy bezdotykowe (SENSOR) oraz z pulpitu lekarza
– regulacja głowicy lampy w 3 płaszczyznach
– zdejmowana osłona uchwytu głowicy z możliwością sterylizacji w autoklawie
- STEROWNIK NOŻNY (wielofunkcyjny, wspólny do unitu i fotela)
funkcje sterownika:
– uruchamianie końcówek
– przedmuch „chipblower”
– płynna regulacja obrotów mikrosilnika i mocy skalera
– sterowanie fotelem
– przełączanie kierunku obrotów mikrosilnika
– włączanie/wyłączanie spraju w końcówkach
– napełnianie kubka i opłukiwanie misy
- FOTEL
wyposażenie:
– siłowniki elektromechaniczne
– podłokietnik lewy
– zagłówek regulowany w trzech płaszczyznach z blokadą mechaniczną
– wyłączniki bezpieczeństwa w podstawie fotela oraz w oparciu
– bezszwowa tapicerka
– min. 4 programowane pozycje pracy fotela dla każdego lekarza
- KOMPRESOR
– zbiornik min. 24L
– wydajność min. 60 l/min przy ciśnieniu 5BAR
– zasilanie 230V
– głośność max. 70dB
- POMPA SSĄCA
– sucha
– wydajność min. 1200 l/min
– zasilanie 230V
- KRZESEŁKO LEKARZA
2.2 Rodzaj zamówienia: urządzenia stomatologiczne
2.3 Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Dostawę elementów unitu stomatologicznego do wykonania prototypu unitu stomatologicznego ze zintegrowanym generatorem ozonu.
Bardziej szczegółowych informacji o przedmiocie zamówienia Metrum Cryoflex udzielić może po podpisaniu przez zainteresowanych złożeniem oferty, oświadczenia o zachowaniu poufności.
2.4 Wspólny słownik zamówień (CPV): 33126000-9
3. Termin wykonania zamówienia |
Termin realizacji zamówienia: do uzgodnienia w umowie z wybranym wykonawcą (nie później niż do 29.09.2017).
4. Warunki udziału w postępowaniu |
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu.
- Wykonawca nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa), w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni małżonka/i) lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W sytuacji wystąpienia powiązania Wykonawca będzie podlegał odrzuceniu z postępowania.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. Wykonawca, który nie spełni warunku zostanie odrzucony w postępowaniu.
5. Waluta, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zapytania ofertowego |
Cena oferty zostanie podana przez Wykonawcę w PLN w EUR lub USD.
6. Opis sposobu przygotowania oferty |
-
Wymagania podstawowe
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta powinna być przygotowana w języku polskim lub angielskim.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Forma oferty
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, faksowej lub elektronicznej (scan).
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
- Elementy oferty
Kompletna oferta powinna zawierać co najmniej czas realizacji, termin płatności, harmonogram.
7. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami |
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
- Konrad Wójtowicz, tel: 502 327 874, e-mail: Konrad.wojtowicz@metrum.com.pl
8. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty |
Ofertę należy złożyć w formie zeskanowanego dokumentu drogą elektroniczną, faxem bądź pocztą tradycyjną na adres: ul. Zielna 29, 05-382 Blizne Łaszczyńskiego fax. 22 33 13 766; e-mail: Konrad.wojtowicz@metrum.com.pl, lub Grzegorz.Karlinski@metrum.com.pl
do dnia | 30.09.2017 | do godz. | 23.59 |
Decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
9. Kryteria oceny ofert |
- Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
- Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Kryterium |
Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
Cena |
90 punktów |
Czas realizacji |
10 punktów |
3. Zasady oceny kryterium „Cena” (C).
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania:
Pi (C) = (Cmin / Ci) • Max (C)
gdzie:
Pi(C) | liczba punktów jakie otrzyma oferta „i” za kryterium „Cena”; |
Cmin | najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; |
Ci | cena oferty „i”; |
Max (C) | maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena”, tj. 90 punktów. |
4. Zasady oceny kryterium „Czas realizacji” (Q).
Zastosowana zostanie metoda porównawcza ofert dystrybutorów względem siebie – termin realizacji zamówenia.
5. Ostateczna ocena punktowa oferty
Wykonawca maksymalnie może zdobyć 100 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, nie podlegająca odrzuceniu, która po zsumowaniu punktów przyznanych w poszczególnych podkryteriach otrzyma największą liczbę punktów. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z ceną niższą.
10. Tryb oceny ofert i ogłoszenia wyników |
- Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Sprawdzanie wiarygodności ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
-
Ogłoszenie wyników postępowania.
Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postepowania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazny w ofercie, nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia upływu terminu składania ofert. Informacja o wynikach postępowania zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego.
11. Odrzucenie wykonawcy |
Wykonawca zostanie odrzucony z niniejszego postępowania:
- w przypadku niespełniania warunków udziału w postępowaniu;
- w przypadku niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem;
- w przypadku przedstawienie przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych.
- w przypadku powiązania Wykonawcy z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
12. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami |
W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub poprzez e-mail.
13. Unieważnienie postępowania |
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia Zamówienia.
14. Pozostałe informacje |
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania Ofertowego zostanie przekazana Wykonawcom niezwłocznie w formie pisemnej (e-mail, fax), jak również zostanie opublikowana na stronie Zamawiającego.
Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.
- Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą oraz który spełni wymogi określone w Zapytaniu Ofertowym.
O terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę drogą e-mailową wraz z informacją o wynikach postępowania. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zamówień uzupełniających z wybranym wykonawcą.